Jaar highschool in Elwood, Indiana - Reisverslagen van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu Jaar highschool in Elwood, Indiana - Reisverslagen van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu

Jaar highschool in Elwood, Indiana

Het aankomende jaar zal ik voor één jaar leven bij een gastfamilie in het dorpje Elwood in de staat Indiana. Ook zal ik naar school gaan in het Amerikaanse dorp Tipton. Op deze pagina zal ik je regelmatig op de hoogte houden van hoe het er aan toe gaat!

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Het laatste maandje

15 Mei 2014

Spring Break 2K14 en twee Proms!

01 April 2014

New York trip en eerste athletiek wedstrijd!

18 Februari 2014

Atletiek seizoen begonnnn plus prom date geregeld

03 Januari 2014

Staatfinale, kerst en oud en nieuw
Steef

Hier kan je mij volgen gedurende het jaar dat ik in Amerika zal doorbrengen. Ik ga voor een jaar naar highschool in Elwood, Indiana en leef bij een gastgezin.

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7653

Voorgaande reizen:

17 Juli 2013 - 06 Juni 2013

Jaar highschool in Elwood, Indiana

Landen bezocht: