De spanning neemt toe - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu De spanning neemt toe - Reisverslag uit Zoeterwoude-Dorp, Nederland van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu

De spanning neemt toe

Door: Steef Brandsma

Blijf op de hoogte en volg Steef

14 Juli 2013 | Nederland, Zoeterwoude-Dorp

Al jaren ben ik me aan het voorbereiden en dan staat de grote reis ineens voor de deur. Woensdag vlieg ik om kwart over elf vanaf Schiphol naar het, voor mij, onbekende Amerika. Natuurlijk heb ik er super veel zin in, maar de zenuwen beginnen zo langzamerhand toch wel te komen. 'Wat als het niet klinkt met de gastfamilie' of 'Wat als ik totaal niet uit mijn woorden kom in het Engels' zijn vragen die door mijn hoofd gaan. Op deze pagina zal ik jullie de stand van zaken doorgeven en de leukste verhalen vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steef

Hier kan je mij volgen gedurende het jaar dat ik in Amerika zal doorbrengen. Ik ga voor een jaar naar highschool in Elwood, Indiana en leef bij een gastgezin.

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 7654

Voorgaande reizen:

17 Juli 2013 - 06 Juni 2013

Jaar highschool in Elwood, Indiana

Landen bezocht: