Het begint te wennen - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu Het begint te wennen - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu

Het begint te wennen

Blijf op de hoogte en volg Steef

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, Elwood

Vanaf maandag eigenlijk een rustig weekje gehad. Dinsdag wel voor de eerste keer auto gereden in de achtertuin. Dat is echt supervet. Mijn gastfamilie heeft zo een grote tuin dat je der rustig rondjes in kan rijden. Oefen nu elke dag en hoop snel mijn driver license te kunnen halen, mag helaas wel pas als je 16 1/2 jaar oud bent dus moet nog even wachten.

Woensdag na weer een slopende training even bij Carter gechilt en toen om 1 uur 's nachts de auto gepakt naar een donutshop met Brian en Caleb. Vervolgens moesten we, aangekomen bij de donutshop, nog bijna een heel uur wachten voordat we de winkel binnen konden. Eenmaal binnen een dozijn donuts gehaald. Een paar donuts verder (lekker!) gingen we met de vrienden die we in de rij hadden gemaakt naar Wallmart. Het klinkt inderdaad een beetje suf, maar het is echt super leuk!

De volgende dag bij Chase gechild samen met Brandon en toen naar de meest vermoeiende training uit mijn leven gegaan. In het begin moesten we tien kilometer hardlopen binnen een uur. Red je het dan hoefde je donderdag niet te rennen, redde je het niet dan moest je net zolang rennen totdat je het wel binnen zestig minuten red. Ik kwam gelukkig net op tijd binnen, maar toen begon het pas echt. De volgende twee uur waren alleen maar spieroefeningen en de hele training geen bal aangeraakt.

De volgende dag, nadat ik weer een beetje was bijgekomen, mijn gastbroer Jake en zijn vriendin ontmoet. Hij was echt super aardig en ik hoop hem zeker nog vaker te zien.

Zaterdag twee uur gereden naar Brownsburg waar Carter zijn vader woont. Overdag hele dag gezwommen met zijn hele familie (stuk of dertig mensen) en 's avonds heerlijk gegeten en gerelaxed tot ongeveer 1 uur in de nacht.

Zondag de familie van de kant van mijn gastvader ontmoet op een slagingsfeestje van neef Preston. Tom (mijn gastvader) heeft vier broers en vier zussen. De jongste is 27 en de oudste 52. Het zijn allemaal hele aardige mensen en ze vertelde me dat ik in de toekomst altijd bij hun kon verblijven als ik nog eens terugkwam naar de VS.

Ik hou jullie snel weer op de hoogste!
Groeten!


  • 02 Augustus 2013 - 14:01

    Chris En Heleen:

    Hoi Steef,

    Wat leuk om jouw verslagen te lezen. De ontvangst in Indiana was in elk geval top! Leuk dat je meteen in het football-team bent opgenomen. We zullen je blog met veel plezier volgen. Howdy and groetjes!
    Christiaan en Heleen uit Voorschoten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steef

Hier kan je mij volgen gedurende het jaar dat ik in Amerika zal doorbrengen. Ik ga voor een jaar naar highschool in Elwood, Indiana en leef bij een gastgezin.

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 7665

Voorgaande reizen:

17 Juli 2013 - 06 Juni 2013

Jaar highschool in Elwood, Indiana

Landen bezocht: