Mississippi en Louisiana bezocht! - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu Mississippi en Louisiana bezocht! - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu

Mississippi en Louisiana bezocht!

Door: Steef Brandsma

Blijf op de hoogte en volg Steef

02 November 2013 | Verenigde Staten, Elwood

Had vorige week mijn allereerste schoolvakantie. Na 10 weken school kregen we maar liefst twee dagen vrij. Die dagen gelukkkig wel super goed benut, we gingen namelijk familie bezoeken in Mississippi. Mijn gastmoeder haar oudste dochter woont daar met haar man en twee kinderen. Na een rit van 13 uur kwamen we er rond 10 uur 's ochtends op donderdag aan. Gelijk het strand en het plaatselijke stadje verkend. Er was niet heel veel omdat orkaan Katrina hier alles verwoest had een paar jaar geleden en ze dus nog steeds bezig zijn alles op te bouwen.

De volgende dag met de hele familie naar New Orleans geweest en dat ligt in Louisiana dus ik kan weer een staat van mijn lijstje afstrepen! Het is echt een superleuke stad met allemaal straat artiesten en gezelligheid. In de avond enge films gekeken want het is toch de week van halloween en dat is hier echt veel belangrijker dan in Nederland. Het hele huis is versierd en van groot tot klein iedereen is ermee bezig! Daarom ook op de laatste avond naar een groot levend spookhuis geweest. Je loopt in kleine groepjes door een bos met allemaal kleine huizen en overal proberen mensen je te laten schrikken. Echt supervet om te doen! En toen helaas zaterdagnacht alweer naar huis want maandag begon school alweer en we hadden nog een autorit van 13 uur voor de boeg.

Maandag begon naast school ook de zwemtraining. Dat betekent dat ik nu vijf dagen per week van 3.30-5.30 aan het zwemmen of aan het gewichtheffen ben. Ook moet ik drie keer per week voor school trainen. Een normale dag ziet er voor mij nu dus zo uit:

05.00- opstaan, ontbijten en klaarmaken
05.30-In de auto naar school
06.00-zwemtraining
08.00-school
03.05-klaar met school
03.30- zwemtraining
06.00-naar huis of nog iets anders (leuks) doen


Het zijn al met al aardig vermoeiende dagen, maar ik heb nog steeds superveel plezier!

Groeten uit Amerika!

  • 02 November 2013 - 19:37

    Lotus Rooijakkers:

    Wauw Steef! Te gek! Ben heel blij voor je, dat je het zo naar je zin hebt!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steef

Hier kan je mij volgen gedurende het jaar dat ik in Amerika zal doorbrengen. Ik ga voor een jaar naar highschool in Elwood, Indiana en leef bij een gastgezin.

Actief sinds 14 Juli 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

17 Juli 2013 - 06 Juni 2013

Jaar highschool in Elwood, Indiana

Landen bezocht: