Lake Cumberland, Pork Fest and lots of fun! - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu Lake Cumberland, Pork Fest and lots of fun! - Reisverslag uit Elwood, Verenigde Staten van Steef Brandsma - WaarBenJij.nu

Lake Cumberland, Pork Fest and lots of fun!

Door: Steef Brandsma

Blijf op de hoogte en volg Steef

22 September 2013 | Verenigde Staten, Elwood

De afgelopen weken echt weer een hoop superleuke dingen gedaan. Ik ben bijvoorbeeld naar Lake Cumberland geweest en het was echt helemaal geweldig! We vertrokken zaterdagochtend supervroeg want we hadden een autorit van zeven uur voor de boeg. Eenmaal aangekomen in Kentucky gelijk het meer op met vrienden Bryan, Codiy en Seth, gastbroers Sondre en Caleb en oom Brian. We hadden twee boten. Een speedboot die tot wel 100 km/u ging en een wat meer relaxboot. Na een heel weekend met tuben, kneeboarden en cliffdiving (van vijftien meter!) op maandagavond weer naar huis om vervolgens op dinsdag helemaal gesloopt naar school te gaan.

Het weekend erna vond het jaarlijkse Pork Festival plaats in Tipton. Dit is eigenlijke het enige spannende wat er het hele jaar gebeurt in Tipton dus echt iedereen komt erop af. Er was een kleine kermis, veel kraampjes met goedkope troep en een boel leuke activiteiten. Al met al weer een super weekend! Wel een paar kilo aangekomen na alle Amerikaanse snacks te hebben geprobeerd die op het festival te vinden waren. Had bijvoorbeeld nog nooit gefrituurde oreo of gefrituurde kaas geprobeerd.

Doordeweeks stonden er weer drie voetbalwedstrijden op het programma, waarvan er twee gewonnen werden. Zelf ook nog even vier doelpuntjes meegepikt dus helemaal blij! Op vrijdag natuurlijk ook weer naar de footballgame geweest, in de stromende regen werd een ruime nederlaag geleden, maar dat drukte de pret voor het weekend gelukkig niet. Er stonden namelijk twee leuke feestjes op het programma die tot in de late uurtjes doorgingen.

Op maandag dan eindelijk naar het concert van Imagine Dragons geweest. Was er al een aantal weken naar aan het uitkijken en het was echt helemaal geweldig. Gratis VIP tickets dus echt op een paar meter van het podium een paar uur lopen feesten. Het was echt een geweldig optreden. De volgende dag natuurlijk wel weer gewoon naar school.

Dit weekend belooft ook weer een leuk weekend te worden, al mijn nieuwe verhalen kun je lezen in mijn volgende verslag!

Groeten!

• 22 September 2013 - 10:14

Simonne:

Hi Steef, leuk om al jouw verhalen steeds weer te lezen.
    Het lijkt of je in een rollercoaster van leuke dingen beland bent!
    Groetjes uit Leiden en ga zo door!!!!
    Simonne, Johan, Yannick, Kiki en Noë